sobota 10. listopadu 2012

Zámecký park Dolní Počernice

Jelikož nás nebaví chodit na procházky pořád na ta samá místa, zajeli jsme si do Dolních Počernic, podívat se na místní zámecký park. Strašně mě baví pozorovat Trixie na nových místech. Vše chce očuchat, prošmejdit, ale stále si nás hlídá, abychom se jí neztratili.



Obíháme stromy



Tuhle "skluzavku" se Trix nejdřív snažila vyběhnout... ale aspoň vyzkoušela, že skutečně klouže :)


Vysmáté psisko :)

Pozorování kačenek
 A naše nejoblíbenější hra, něco mezi schovávanou a honěnou :) Skoro se bojím hádat, kterého z těch dvou to baví víc.
Kde je ten páneček?

Už ho mám!!

Honem ať mi neuteče



Ne všechny procházky, ale končí úplně dobře. Jelikož máme psa vodomila, trochu jsem se obávala procházky v okolí potoků a rybníku, ale vše se zdálo být v pohodě. Trix sice na vodu koukala, ale vždy jsme jí bez problémů odvolali.... tedy až do chvíle, než z roští vyplulo celé hejno kačen. Ani jsme nemrkli a náš trhač byl ve vodě a zběsile se pustil do pronásledování nebohých kačenek. Na štěstí po chvíli nerovného boje v rychlosti vzlétli a Trix se se smutkem v očích vrátila. Takže honem do auta a usušit, než nám ten blázen nastydne. Doma jsem zjistila, že se bojíme fénu, takže máme rovnou dvě věci na trénování. Přes zimu se naučíme nebát se vysoušení a to druhé si asi každý domyslí. (Rvu si vlasy, že jsme v létě nebyli důslednější!!!).


Žádné komentáře:

Okomentovat