neděle 18. listopadu 2012

Výlet na jižní Moravu

Není nic lepšího, než si v pátek vzít volno a po extrémně náročném týdnu jet vypnout na Moravu, konkrétně Lednicko-Valtický areál a okolí.  Ve Valticích jsme si dali dobré jídlo, prošli areál a trochu Trixíče vyběhali :).



Před zámkem

Na nádvoří
Lehce jsem porušila návštěvní řád a nechala domácí zvířata běhat na volno...


Večer jsme se přesunuli do vesnice Nechory (Prušánky) do vinného sklípku U Jeňoura. Trixie se sice nejdřív tvářila, že se jí už nikam nechce, ale nakonec jsme jí přeci jen vzali s sebou. Samozřejmě jsme se trochu báli jak bude na vše reagovat, a když jsem zjistila, že v "našem" sklípku bude hrát i cimbálovka, měla jsem chuť jí okamžitě vrátit na pokoj. Ale nakonec bylo dobře, že jsem to neudělala. Trix nás opravdu mile překvapila. Hudba jí vůbec nezajímala, zpozorněla až když začali všichni tancovat. Ale i to jsme zvládli a ta dvě štěknutí jí odpustím.
V jednu chvíli se ale přeci jen zdála trochu nervozní a tak jsem s ní začala cvičit, abych její pozornost odvedla jinam (šunka v mé ruce s tím neměla naprosto nic společného :) ). Byla skvělá a nakonec na ní koukal celý sklípek. Jeden pán dokonce přišel a zeptal se, zda nebude vadit, když si jí bude natáčet. Je to prostě hvězda a miláček všech :).
Ale největší výzvou bylo, zda dokáže zůstat v klidu, když půjdu tančit já s Honzou... Nezůstala a tak jsme začali trénovat. Nakonec jsme kolem ní poskakovali, dupali, jaskotali a Trixie jen vzorně seděla (poznámku procházejícího pána "Slečno, ten pes tomu ale vůbec nerozumí" radši nebudu komentovat a má lehce podrážděná odpověď "Jediný, kdo tady tomu nerozumí, jste Vy" snad byla dostačující.)

Když budu dělat, že spím, nebudu už muset nikam chodit!

To je srandy :)


Fůj, co to piješ?

Pánečku, dej mi tu tlačenku....
Jen ráno bylo trošku krušnější a donutit ty dva vstát byl skoro nadlidský úkol. Nakonec se mi to ale podařilo a v rámci bezpečné jízdy, jsme se šli ještě provětrat mezi vinohrady.



Paničko, našla jsem si snídani.
 


Cestou domů jsme se ještě zastavili v Mikulově. Trixie nejvíc obdivovala krásné výhledy na okolí. :)



Kde je ta Praha?



Žádné komentáře:

Okomentovat