středa 8. srpna 2012

Sobotní výlet

Skoro celou sobotu jsme strávili na cestě po krásách Česka :) Honza mi pouze oznámil, že jedeme na výlet, ale kam už mi neřekl. První zastávka naštěstí vypadala slibně, Kersko (tz. šípková!!!). Tuhle část výletu si Trix ještě moc neužívala, čekání pod stolem, není zrovna její oblíbená činnost, ale vyhrabání obří díry do štěrku jí na chvilku zabavilo (samozřejmě než jsem jí to zakázala, mobil to náhodou vyfotil sám :) ).



Druhá zastávka byla pro Trix jako stvořená, jezero Sadská. Trochu obtížnější bylo najít vhodné místo, kdy by Trixie nikoho "neohrožovala" svým poskakování s klackem v tlamě a střemhlavými úprky do vody. Bohužel jsme při hledání museli projít i místní nudapláží, kde všem bylo nejméně 70 let (nebojte, to na fotkách není :) ).

Fůůůj, čůrá do vody :)

Hodíš to nebo si pro to mam dojít?


Naše další kroky směřovali do Poděbrad, což bohužel bylo neplánované i pro Honzu. Ráno mi oznámil, že si mam vzít šusťáky, že budu od bahna...to jsem sice byla, ale nikdo už mi neřekl, že v tom budu muset chodit po kolonádě. Ještě že Trixie to bylo jedno, tu spíš štvali všudupřítomní yorkové, kteří se jí snažili sežrat.




Pak už jen krátká zastávka v Lipanech. Schválně hádejte, čí je to mohyla :) a pak krátká procházka po naučné stezce v obci Zahrady.

Asi na podvacáté se konečně nehýbe


Žádné komentáře:

Okomentovat